iklan

Thursday 2 February 2012

waktu

jika semalam aku ceria..
jika semalam aku ketawa..
jika semalam aku gembira..
jika semalam aku bahagia..

  biarkan la perasaan ini..
  perasaan yang membuat aku lupa segalanya..
  lupa kenangan pahit dalam diri ini..
  yang membuatkan aku terseksa..

jika hari ini aku menangis..
jika hari ini aku bersedih..
jika hari ini aku kecewa..
jika hari ini aku merana..
 
 bawalah perasaan ini pergi..
 pergi membawa memori...
 memori yang tidak perlu di ingati lagi..

jika esok masih ada..
berilah peluang aku untuk bahagia..
jika esok masih ada..
berilah peluang aku untuk gembira..
jika esok masih ada..
berilah peluang untuk aku ketawa..
jika esok masih ada..
berilah peluang aku untuk menjadi insan yang bersyukur dengan kehendak-Nya...



by : innayri to sahabat...

No comments:

senja nan merah

senja nan merah